Skip to main content

I passed my exam

and  I feel liberated  :)

Gettng back to a bit of a 
normal routine feels good.
There is a lot to share. 
 For example:
 our allotment is in full swing.
Tonight I fmade the first jars with 
strawberry/rhubarb jam. 
Fresh fruit from our own
allotment and it's delicious!
The garden is in full bloom; 
we had the most amazing, 
warm and sunny weather. 
I will share photos in upcoming 
posts but for now; a card.

A few weeks ago Marit was here and 
she brought along her Brusho powders.
 I love them!
In between studying I had one 
break and visited Thea 
(she's not blogging anymore)
Thea offered me a chance to use 
her Magenta powders.
 I'll share that card on Tuesday.

I had to buy Magenta powder
 in various colours:)
The card I am sharing today is made
 with my own Magenta powders. 
I love the result:


The sentiment is from Stampin'Up;
 the frame die is from MFT


Have a lovely evening (or day)
Till soon,

Stella



Comments

Greta said…
Congratulations, Stella--I knew you would pass! Absolutely beautiful card--perfect way to use the powders! I have some Color Burst I've barely used--thanks for the inspiration!
Sarah said…
Well done!
Deze kaart is zo mooi!
Wat een tof effect. Net een berichtje voor CCCB ingepland voor morgen!
GerJanne said…
Gefeliciteerd!! Daar ben je mooi een poosje vanaf! Je kaart is super Prachtige kleuren. Lekker dat je nu gewoon weer kunt hobbyen, zonder in je achterhoofd de studie!
GerJanne
Ellen said…
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je geslaagd bent. Al het harde werken is gelukkig niet voor niets geweest. En ook heerlijk dat je nu weer tijd hebt voor allemaal andere dingen. Dit kaartje is gaaf! Ik vind zulk soort achtergrondjes helemaal leuk. Meer dan een tekstje is dan ook niet nodig. Love it!
Marlieke said…
Wat een onwijs mooie kaart!!!
En ik lees dat je ook klaar bent met je examen. Wat heerlijk! Genieten nu van alle tijd die je weer hebt!
Rhodé said…
Prachtig gedaan! En gefeliciteerd, natuurlijk! Dat zal lekker rust geven.
Je@net said…
Gefeliciteerd! Dat geeft weer rust in je hoofd en in je leven. Lekker van genieten!
En wat een mooi kaartje is dit. Gaaf effect geeft zo´n achtergrondje!
Danielle said…
Aha, jij hebt ook nieuw speelgoed :-) Het studieboek keurig aan de kant gelegd en lekker poederen. Ik ben niet zo goed met de poeders, heb ook een aantal kleurtjes maar nog geen mooi resultaat weten te behalen. Ik ga er ook weer eens mee oefenen als ik dit zo zie. Want ik vind je kaartje zo mooi..... Aardbei rabarber jam, klinkt heerlijk! Fijne dag Stella! Xx
Proficiat Stella, wat goed dat je geslaagd bent!! Je kaart is prachtig, knap hoe je met een soort van distress techniek toch weer een echt strak Stella-kaartje weet te maken. Ik houd er van!!
Mariken said…
Gefeliciteerd jij...zo knap! Wat zal je je fijn voelen, je examen voorbij, gehaald, en weer tijd voor andere dingen! Je kaartje is prachtig, geweldige achtergrond, zo mooi van kleur! Tekst en een tof frame, helemaal goed zo!! Fijne avond!
Mac Mable said…
Such a pretty and delicate background you've achieved with those pigment powders. Many many Congratulations Stella, so very well deserved...you've worked so hard. Enjoy the fruit from the allotment and enjoy your success x
Yay congrats Stella!! You've celebrated by making such a wonderful card too ;)
Hugs
Donna xx
Miranda Mols said…
Van harte gefeliciteerd! Knap gedaan, hard gewerkt! En wat een schitterend kaartje!
Ros Crawford said…
Congrats Stella and what a super card! Love those colours!
Marjan Küppers said…
Kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat het stugge doorleren voorbij is en je je weer wat mer kunt wijden aan de dingen die je leuk vindt. Je kaart met de brusho is supermooi geworden, gaaf spul ook hè, dit?
Kirsty Vittetoe said…
Congratulations!!!!
I can see you had fun playing with those colors, lovely card!
Judith said…
Lieve Stella,
Ik loop zo achter... van HARTE gefeliciteerd! Super gedaan!
Jij bent een kanjer!

Het was erg gezellig vandaag en ik ben blij dat je tevreden bent met de kaart die je gemaakt hebt. Het ijsjes model heeft nogal wat voeten in aarde. Mocht je willen, ik wil het je wel in een privé lesje uitleggen, hihi.

Jouw kaart is een plaatje! Ik hou van blauw en vind de achtergrond geweldig.
Fijn weekend verder en hopelijk gauw tot ziens (in Grunn) Judith
Andie Miller said…
This card is absolutely stunning and so you! I have the Brushos and love them too. You've got me thinking that I haven't used them in a while! Inspiration!